Formát PR článek
Zdrojová data
Text bude dodán formou textového souboru (Word, Pages). V obsahu budou textově zmíněna místa, kde umístit obrázek, video či infografiku. V souboru v rámci odkazů budou vloženy URL již s UTM parametry. Obsah bude bez přebytečných znaků a informací. V případě, že požadujete tvorbu článku redakcí na míru, informujte nás na: obchod-online@media-club.cz
Doporučení
Titulek:
- hlavní titulek by měl mít do 80 znaků (110 maximální délka)
- titulek pro sociální sítě může mít do 140 znaků (jedná se o alternativu zobrazení článku s odlišným titulkem na sociálních sítí vůči titulku na webu)
- SEO titulek by měl mít do 60 znaků (optimalizace nejen pro vyhledávače)
Článek:
- perex nemá přímé omezení délky textu, ale měl by být úderný a jasný. Do perexu nepatří žádné odkazy, zvláštní znaky.
- délka těla článku není omezena. Ideální délka je do 2000 znaků. Lze umístit obrázky, videa, embedy atd.
Formát obrázku
U obrázku uvádějte název a zdroj. Poměr stran 16:9, min. 1200 × 675 px. Lze vkládat custom embedy nebo zdroje z Facebooku, Instagramu, Youtube.
Formát videa
U videa uvádějte název a zdroj. Poměr stran 16:9 nebo 9:16. Lze vkládat custom embedy nebo zdroje z Facebooku, Instagramu, Youtube.
Revize
Článek je klientovi zaslán ve finální náhledu. Klient má možnost jedné revize, která je bezplatná. Každá další je následně zpoplatněna.
Zašlete podklady společně s měřicími kódy
Dodací termíny podkladů se řídí platnými podmínkami.