Solootions
Obchodní značka Solootions společnosti FTV Prima vznikla na začátku roku 2016 s cílem nabídnout klientům komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Kromě toho Solootions zastřešuje vydavatelskou činnost skupiny Prima a organizaci eventů. Výhodou agentury, která je součástí oddělení marketingu a PR, je schopnost těžit ze zázemí silné mediální skupiny, má úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, a zároveň se výborně dokáže orientovat na celém mediálním trhu a nabízet unikátní komunikační řešení.
S novou značkou odstartovaly nové marketingové projekty. V květnu pořádá skupina Prima pod brandem Solootions na 1. máje akci LOVE DAY, den plný lásky, krásy, zábavy a odpočinku. V květnu se koná také běžecký závod zamilovaných s názvem Prima RUN. Od konce června mohou diváci obvykle navštěvovat letní MAX kino na střešním parkovišti Centra Černý Most a v létě navštívit největší rodinný festival pod širým nebem Prima FEST v areálu Šiklova mlýna. Dalším realizovaným eventem pod brandem Solootions je YOU FEST, kde se propojují značky Prima COOL a TV Óčko. A v neposlední řadě je Solootions spolupořadatel veletrhu e-SALON, který se zaměřuje na e-mobilitu.
Pod značkou Solootions je vydáváno šest časopisů – komiksový čtvrtletník Primáček, kulinární čtvrtletník Prima FRESH, kutilský hobby měsíčník založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky – Prima vychytávky a speciál Prima Vychytané křížovky. Magazín Prima ZOOM je zaměřený na historii, vědu, přírodu a techniku. Do portfolia patří i známý časopis pro všechny moderní muže PLAYBOY.
Dalšími oblastmi, na které se značka Solootions orientuje, je vydávání knih, merchandising a odborné konference. Pod Solootions spadají i stávající projekty Prima FRESH festival, bestCOOLpark, bestCOOLfest a COOL Day.
Kromě monetizace stávajícího televizního a online obsahu přináší Solootions veřejnosti zábavu a zprostředkovává zážitky spojené se značkami. Příkladem může být spolupráce se společností Škoda. V rámci uvedení jejich nového modelu Škoda Kodiaq byl přejmenován náš kanál Prima COOL na COOLIAQ, tento projekt byl oceněn Zlatou peckou. Komunikační řešení napříč médii a eventy skupiny Prima také klientům Dermacol, Blue Style, UPC, Beko, inSPORTline nebo Viacom International Media Networks. Agentura v minulosti také pořádala slavnostní večer na oslavu 25 let společnosti TOTAL v ČR a podílela se na relaunchi Pražského deníku vydavatelství Vltava Labe Media.
Podpora charitativních projektů
Skupina Prima podporuje charitativní projekty od svého vzniku ať už finančně, mediální prostorem, prostřednictvím spolupráce se známými tvářemi nebo dobrovolnickým zapojením zaměstnanců i obchodních partnerů do jednotlivých realizací. Dlouhodobě spolupracuje pod zastřešením projektu Prima SVĚT s Českým výborem UNICEF, SOS dětskými vesničkami, Nadací Ronalda McDonalda i s Nadačním fondem Kapka naděje, který v rámci galavečera odvysílaného v prime time na hlavním kanále Prima oslavil 20 let a vybral 27 841 629 Kč. Skupina Prima je dlouhodobým partnerem osvětové aktivity Avon Pochod, který podporuje nejen mediálně, ale také zapojením známých tváří. Mnoho let trvá i podpora Nadace Terezy Maxové dětem a její akce Teribear hýbe Prahou aneb Prima den s medvědem, která v loňském roce probíhala virtuálně. Televize Prima akci nejen mediálně podpořila, ale zapojila i zaměstnance a spolupracovníky, kteří nachozenými kilometry pomáhali prostřednictvím aplikace získat finance. Na podzim začala skupina Prima spolupracovat s Potravinovou bankou.
Vzhledem k mimořádné situaci způsobené covidem-19 se skupina Prima v roce 2020 zapojila do celé řady kampaní a aktivit. Na jaře jsme ve spolupráci s Českým červeným křížem spustili osvětovou kampaň, která veřejnosti za doprovodu oblíbených hrdinů seriálu Modrý kód radila, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem. Vzhledem k mimořádné situaci jsme zdarma nabídli svůj mediální prostor krajům a okresům, které mohly prostřednictvím platformy HbbTV informovat své občany o aktuálním dění. Tato krizová sdělení pod hlavičkou projektu Modrý kód pomáhá se celkem zobrazila 2,9 milionu diváků. ÚAMK ve spolupráci se skupinou Prima poskytl své speciální číslo 1234 na informační pomoc veřejnosti v záležitostech spojených s koronavirem. Tým zkušených operátorů call centra byl 24 hodin denně připraven řešit urgentní tísňové, organizační, dopravní i všeobecné dotazy.
Na podzim 2020 Český červený kříž ve spolupráci se CNN Prima NEWS spustil kampaň s názvem Ruce, která veřejnost edukovala o důležitosti bezpříspěvkového darování krve i v současné době covidu-19. Patnáct minut strávených darováním krve může zachránit až tři lidské životy. Pomáhalo se i v pořadu Milionář mezi námi, kde televize Prima mediálně podpořila patnáct dobročinných organizací. Milionáři účinkující v pořadu následně věnovali finanční prostředky, které jednotlivým organizacím pomohly nastartovat nové projekty. FTV Prima navíc prostřednictvím komunitního projektu Prima SVĚT spojila síly s charitativní crowdfundingovou platformou Znesnáze21, díky čemuž mohl každý z diváků pomoci jednotlivým dobročinným organizacím napřímo.
V rámci komunitního projektu Prima SVĚT se v roce 2020 podařilo skupině Prima i přes mimořádnou situaci dokončit a otevřít novou zábavně-naučnou stezku Prima ZOOM v Zahrádkách u České Lípy, navazující na přírodní památku Peklo. Stezku tvoří celkem deset interaktivních zastávek doplněných o dětské prvky a sochy, vyřezávané místním umělcem. Jedná se již o pátou realizaci. V roce 2018 to byly projekty: Primáčkovo dětské hřiště v Řevnicích a zábavně-naučná stezka Prima ZOOM v Barokním areálu Skalka v Mníšku pod Brdy, které vznikly díky spolupráci s městy a místními komunitami lidí. V roce 2019 se potom projekt zaměřil na děti a oddělení v nemocnicích. Díky jeho podpoře tak vznikl nový dětský koutek v Centru popálenin Vinohradské nemocnice a bylo zrekonstruováno oddělení dětské chirurgie a traumatologie Thomayerovy nemocnice. Na jaře roku 2020 bude vysázena Alej Bedřicha Smetany v Obříství.