Skupina Prima

Skupina Prima je přední mediální dům, který funguje na českém trhu již od roku 1993. V současné době provozuje vysílání třinácti celoplošných televizních a šesti rozhlasových stanic. Hlavní stanicí je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí dokumentární kanál Prima ZOOM ani filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 pak Prima STAR, která přináší rodinné stříbro Primy, a Prima SHOW, zaměřená na vysílání reality show. Na Slovensku mohu diváci sledovat vysílání kanálu Prima PLUS a od roku 2024 i Prima COOL SK a Prima LOVE SK.

Kromě rozhlasových stanic má Skupina Prima i široké portfolio webů (např. prima+, CNNPrima.cz, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima ŽENY a Prima FRESH). Od roku 2016 pořádá více než dvanáct významných akcí pro veřejnost a vydává šest tištěných časopisů. Průměrný měsíční zásah médií skupiny Prima je téměř 100 % ekonomicky aktivní populace ČR (15–69 let), díky čemuž je jednou z nejsilnějších mediálních společností v České republice.

Úspěšný rok 2024 pro skupinu Prima – Media Club je stálou jedničkou na trhu, CNN Prima NEWS kontinuálně roste, Zrádci ovládli prima+

Skupina Prima dosáhla v roce 2024 v cílové skupině 15+ celodenního sharu 26,83 %. Nejúspěšnějším měsícem byl březen s sharem 28,24 % v celodenním vysílání u CS 15+. Svou pozici lídra mezi mediálními zastupitelstvími potvrdil i Media Club s sharem 34,92 % v CS 15+ a 33,15 % u strategické cílové skupiny 18–69 let. Nejoblíbenější seriály vlastní tvorby Polda VI a Na vlnách Jadranu průměrně sledovalo přes milion diváků, Sedm schodů k moci průměrně sledovalo přes 900 tisíc diváků, stabilní pozici si držel i vlajkový seriál ZOO. CNN Prima NEWS se zařadila mezi tři nejdůvěryhodnější komerční zpravodajská média v Česku podle průzkumu Reuters institutu v Oxfordu. Streamovací službu prima+ si za uplynulý rok pustilo více než milion uživatelů a počet odsledovaných hodin se oproti roku 2023 zvýšil o 43 %. Podíl poslechovosti rozhlasových stanic vlastněných skupinou Prima dosáhl na konci roku 2024 opět historicky nejvyšší hodnoty 17,6 % a meziročně posílil o 1,3 p. b. Sociální sítě skupiny Prima překonaly hranici 4 miliard impresí za rok. Eventy pořádané skupinou Prima navštívilo přes 250 000 návštěvníků.

V televizi kraloval Polda

Skupina Prima dosáhla v roce 2024 na celodenní share 26,83 % v CS 15+ a 25,32 % v CS 18–69. Prime time share loni činil 25,67 % v CS 15+ a 24,65 % v CS 18–69. Nejlepším měsícem roku 2024 byl pro skupinu Prima březen, kdy si v CS 15+ připsala celodenní share 28,24 %. Mimořádně oblíbené byly u diváků v CS 15+ nové pořady vlastní tvorby. Šestá série krimiseriálu Polda s Davidem Matáskem v hlavní roli byla nejúspěšnější ze všech řad a průměrně ji sledovalo 1 115 000 diváků při sharu 29,97 %. Nejsledovanější díl Poldy VI vidělo 21. února 1 185 000 diváků při sharu 30,98 %, díky tomu se stal i nejsledovanějším pořadem na Primě v roce 2024. Seriál Na vlnách Jadranu sledovalo průměrně také přes milion diváků, konkrétně 1 051 000 při sharu 27,56 %. Nejsledovanější díl vidělo 10. ledna 1 181 000 diváků při sharu 30,20 %. Se seriálem ZOO se rozloučilo 813 000 diváků při sharu 23,74 %. Poslední díl Zrádců si v cílové skupině 15–40 připsal share 34,35 %. Alespoň tři minuty tohoto pořadu viděly přes dva miliony diváků v CS 15+.

Zpravodajská stanice CNN Prima NEWS od svého spuštění každý rok kontinuálně roste. Nejinak tomu bylo v minulém roce, kdy share v cílové skupině 15+ vystoupal na 1,97 %. Vedle něj rostla i důvěryhodnost zpravodajské multiplatformy u diváků. Podle průzkumu Reuters institutu v Oxfordu patří CNN Prima NEWS za rok 2024 mezi tři nejdůvěryhodnější komerční zpravodajská média v Česku. Oproti loňsku si polepšila hned o čtyři procentní body, což je nejvíc ze všech televizí i webů. Nejsledovanějším pořadem CNN Prima NEWS se stala loňská červnová Superdebata: České zájmy v Evropě před volbami do Evropského parlamentu s 347 000 diváky. V TOP 10 se pak umístily také Partie Terezie Tománkové, publicistický pořad 360° nebo HLAVNÍ ZPRÁVY. Uplynulý rok zároveň potvrdil, že CNN Prima NEWS je pro diváky přední platformou pro sledování volebního a politického zpravodajství. Například v týdnu před volbami do Evropského parlamentu byla se sharem 3,44 % v čase 20–24 hodin nejsledovanější zpravodajskou stanicí v ČR. To se zopakovalo i během klíčových momentů listopadových amerických voleb, kdy se uzavíraly volební místnosti ve většině států. V čase mezi jednou a pátou hodinou ráno dosáhl kanál share přes 10 % v CS 15+.

Z malých tematických kanálů meziročně nejvíce posílila Prima LOVEPrima KRIMI měla rekordní 29. týden v prime time, kdy si připsala share 4,21 % v CS 15+, a tím i nejlepší výsledek od začátku stanice. Prima ZOOM dosáhla 21. listopadu na share 2,40 % v CS 15+, u mužů 18–69 pak share 4,50 %. Prima COOL zaznamenala 30. listopadu share 3,51 % v CS 15+. Ve všech případech se jednalo o nejlepší výsledek od roku 2022.

Obchodní zastupitelství Media Club si i loni udrželo svoji pozici lídra na trhu. V prime time v CS 15+ porazilo svoji komerční konkurenci, v celodenním vysílání zvítězilo jak v CS 15+, tak i v CS 18–69. Celodenní share v roce 2024 vyšplhal na 34,92 % v CS 15+ a 33,15 % v CS 18–69. Prime time share v roce 2024 činil 32,36 % v CS 15+ a 31,13 % v CS 18–69. Nejúspěšnějším měsícem v roce 2024 byl březen se sharem 36,33 % v celodenním vysílání v CS 15+.

Rádia i nadále meziročně posilují. Daří se jim také na sítích a eventech

Celkově rádia zastupovaná Media Clubem zakončila rok 2024 s podílem na poslechu 43,7 %. Vzhledem k rozšíření portfolia zastupovaných rádií pro rok 2025 o dvě moravské stanice Rádio Čas a Čas Rock se zvýší share o 1,9 p. b. Do nového roku tak Media Club vstoupí s historicky nejvyšším podílem na rádiovém reklamním trhu – 45,6 % – a týdenním zásahem blížícím se 5 milionům posluchačů.

Podíl stanic vlastněných skupinou Prima, tedy rádií Kiss, Beat, Country, SPIN, Signál a Radia 1, na trhu poslechu dosáhl na konci roku 2024 opět historicky nejvyšší hodnoty 17,6 % a meziročně posílil o 1,3 p. b. Růst vlastněných rádií trvá už třetí rok po sobě. Rostoucí share skupiny rádií RUB dokladuje obecnou oblíbenost programů u posluchačů a potvrzuje vazbu kórové cílové skupiny každé stanice na svou oblíbenou rádiovou značku. V roce 2024 i nadále posiloval poslech rádií v digitálním prostředí, a během roku se dokonce dvakrát podařilo rádiím Kiss, Beat, Country, SPIN, Signál a Radio 1 prolomit hranici milionu měsíčních unikátních posluchačů (reprezentovaných Total unique IPs). Podíl poslechu online prostřednictvím vlastních nových aplikací pro mobilní telefony dosahuje téměř 60 %.

Jedním z největších hitů mezi akcemi pro věrné posluchače rádií se stal druhý ročník Radio Kiss Millennium Explosion. O2 arena opět praskala ve švech díky nadšeným fanouškům, kteří přišli zažít další nezapomenutelný večer. Na pódiu zářily hvězdy světového formátu, např. Master Blaster, Marvin & Andrea Prezioso, Eiffel 65 a další, kteří vytvořili atmosféru nabitou energií a nostalgií.

Sociální sítě skupiny Prima dosáhly za rok 2025 přes 4 miliardy impresí

Nadále roste i obliba a úspěšnost sociálních sítí skupiny Prima. Napříč platformami dosáhly za rok 2025 na 4 miliardy impresí. Highlightem podzimní sezóny se stali Zrádci, kteří celkově zaznamenali více než 83 milionů impresí. Kromě vysokých dosahů se podařilo vybudovat i silnou komunitu fanoušků na Discordu a ve facebookové skupině. Mimo to se český instagramový profil Zrádců stal nejúspěšnějším profilem pořadu Zrádci (The Traitors) na světě. Na oblibě rostou i krátkoformátová videa vytvářená skupinou Prima mezi mladými uživateli na TikToku. Dominovali uživatelé v CS 18–24.

Díky trendovým formátům a jedinečnému obsahu se dařilo organicky oslovovat mladší publikum, které se často samo zapojuje do vytváření obsahu (User Generated Content). Počet lajků napříč profily skupiny Prima dosáhl na této platformě 21 milionů. Facebookové profily překonaly hranici 2,5 miliardy impresí, z toho 2,3 miliardy bylo organických. Milník miliardy zobrazení postů překonaly také instagramové profily.

Kromě zmíněných Zrádců zajímaly uživatele sociálních sítí nejvíce seriály, především ZOO. Vysoké dosahy však slavily i příspěvky týkající se zábavných pořadů ČSMT, Inkognito nebo Máme rádi Česko, 7 pádů Honzy Dědka a Show Jana Krause.

Úspěchy zaznamenaly i sociální sítě rádií. Facebook Radia Kiss oslovil během roku 4,7 milionu uživatelů, z nichž bylo 1,9 milionu unikátních návštěvníků, kteří přišli na profil rádia. Na Instagramu oslovil obsah 1,5 milionu uživatelů, z toho bylo 300 tisíc unikátních uživatelů, kteří si prohlédli profil Radia Kiss.

Eventy pořádané agenturou Solootions navštívilo více než 200 000 lidí

Dařilo se i agentuře SOLOOTIONS, která patří pod skupinu Prima a klientům přináší komplexní komunikační řešení napříč všemi mediatypy. Za devět let svého působení narostla agentura do stamilionových obratů. Loni SOLOOTIONS pořádala více než patnáct eventů pro veřejnost, které navštívilo více než 200 000 lidí.

Unikátní anketu Žena Česka, kterou již podruhé vyhlásila zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS, ocenila za přínos společnosti profesorku Jitku Palich Fučíkovou. Osm výjimečných žen z prvního ročníku ankety vyzpovídala oblíbená moderátorka CNN Prima NEWS v knize Rozhovory Terezie Tománkové. Do portfolia přibyla kniha Hlasy zločinu vycházející z kriminálních případů zpracovaných ve stejnojmenném podcastu redaktorů CNN Prima NEWS Václava Janaty a Jakuba Kvasničky.

Velkolepé finále detektivní hry o život Zrádci se v neděli 8. prosince odehrálo ve dvaadvaceti kinosálech sítě CineStar v osmi městech napříč celým Českem. Zájem o vstupenky byl enormní a po zahájení předprodeje vyřadil rezervační systém na několik hodin z provozu.

Zrádci na prima+ přilákali rekordní počet předplatitelů

Streamovací platformu prima+ využil v roce 2024 více než jeden milion uživatelů. Došlo k nárůstu neplatících uživatelů a počet platících uživatelů se oproti roku 2023 téměř zdvojnásobil. Nejúspěšnějším pořadem minulého roku byli Zrádci, kteří dokázali na prima+ přilákat rekordní počet předplatitelů. Na celkově druhém místě bylo Sedm schodů k moci. Bronz pak bere končící seriál ZOO, který se ale od ledna vrací jako denní seriál ZOO Nové začátky. Na dalších místech se umístili Kamarádi, již si od své říjnové premiéry získali mnoho příznivců, a také již klasická show Prostřeno! Nejúspěšnějšími filmy minulého roku byly na této platformě české komedie Jak přežít svého muže a Jedeme na teambuilding. Hned za nimi na bronzové pozici skončilo drama Zápisník alkoholičky, které se na prima+ objevilo v závěru roku. Film tak navazuje na svou spanilou jízdu, kdy se stal druhým nejnavštěvovanějším českým titulem v kinech za rok 2024.

V roce 2024 skupina Prima rozšířila pokrytí Smart TV aplikací na celkem pět platforem. Aktuálně je k dispozici na televizích značky LG, Samsung, Hisense, Philips a všechny televize s OS Android TV. Nárůst uživatelů ve Smart TV aplikacích je oproti předcházejícímu roku téměř 100 %. Videoslužbu prima+ na některé ze Smart TV platforem v prosinci využilo více než 100 000 uživatelů, spolu s HbbTV je to měsíčně téměř 200 000 uživatelů.

Televizní aplikaci Prima Nákupy navštěvuje stabilně více než 30 000 uživatelů měsíčně a průměrný strávený čas v aplikaci přesáhl 5 minut.

Rekordní závěr roku má za sebou web zaměřený na recepty PrimaFRESH.cz, který v prosinci zaznamenal 6 milionů návštěv a získal 9 milionů zobrazených stránek. Téměř dva miliony reálných uživatelů v prosinci zhlédly přes 5 milionů videí.

Sídlo FTV Prima spol s r.o.

Naše sídlo

Od listopadu 2019 sídlí skupina Prima v nově zrekonstruovaných prostorách polyfunkčního objektu VINICE v Praze–Strašnicích. Velkorysé kancelářské prostory se nacházejí ve čtyřech nadzemních patrech, technické a provozní zázemí televize zabírá dvě podzemní podlaží, kde mohou zaměstnanci parkovat auta či bicykly. Kromě tří televizních studií se v budově skupiny Prima nachází i šest rozhlasových studií, Fresh kavárna, dětská skupina Primáček a k dispozici je i dvanáct zasedacích místností pro pracovní jednání.

Streamovací služba prima+

Více než dva tisíce titulů, včetně českých koprodukčních filmů, předpremiér současných televizních pořadů, dokumentů, pořadů pro děti, živého vysílání českých kanálů skupiny Prima a exkluzivního obsahu od nejlepších českých filmařů, a také nejflexibilnější předplatné na trhu. To je nabídka, se kterou prima+ vstoupila v roce 2023 na trh streamovacích služeb a nyní již má přes 1 milion uživatelů.

„Může se zdát, že český trh se streamovacími službami je již saturovaný, ale není tomu tak. Návyky lidí se mění, již nesledují pořady jen v televizi, ale sledují je na různých zařízeních a v čase, který se jim hodí. Celosvětová pandemie covidu-19 tento trend výrazně posílila nejen ve světě, ale i u nás. Jen u našich pořadů vzrostla za posledních šest let odložená sledovanost seriálů vysílaných v prime time více než pětinásobně. Z detailních průzkumů také víme, že lidé jsou ochotni si platit více služeb najednou. Zároveň jsme se již na začátku rozhodli jít jinou cestou než naše komerční konkurence. Chceme, aby naše pořady v online byly nadále dostupné širokému publiku, proto přicházíme s možností výběru ze tří tarifů, a je jen na každém uživateli, které pořady a v jakém předstihu a kvalitě a za kolik je chce sledovat,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Prima ORIGINALS

Prima+ ORIGINALS je původní tvorba skupiny Prima, kterou mohou uživatelé prima+ zhlédnout exkluzivně až rok před uvedením v televizi. Jedná se o prémiové formáty natáčené předními českými tvůrci. Do rozvoje těchto formátů skupina Prima během let 2023 až 2025 výrazně investuje. „Aktuálně je pro platformu Prima+ vyrobeno nebo se v těchto dnech vyrábí třináct prémiových seriálů a dalších dvacet osm projektů plánujeme v blízké budoucnosti realizovat. V horizontu nejbližších tří let plánujeme investici v řádu více než jedné miliardy korun, jedná se dosud o naši největší investici do seriálové tvorby. V čele Prima ORIGINALS je Lucie Kršáková s Lenkou Hornovou.

Rádia zastupovaná Media Clubem

Celkově rádia zastupovaná Media Clubem zakončila rok 2024 s podílem na poslechu 43,7 %. Vzhledem k rozšíření portfolia zastupovaných rádií pro rok 2025 o dvě moravské stanice Rádio Čas a Čas Rock se zvýší share o 1,9 p. b. Do nového roku tak Media Club vstoupí s historicky nejvyšším podílem na rádiovém reklamním trhu – 45,6 % – a týdenním zásahem blížícím se 5 milionům posluchačů.

Podíl stanic vlastněných skupinou Prima, tedy rádií Kiss, Beat, Country, SPIN, Signál a Radia 1, na trhu poslechu dosáhl na konci roku 2024 opět historicky nejvyšší hodnoty 17,6 % a meziročně posílil o 1,3 p. b. Růst vlastněných rádií trvá už třetí rok po sobě. Rostoucí share skupiny rádií RUB dokladuje obecnou oblíbenost programů u posluchačů a potvrzuje vazbu kórové cílové skupiny každé stanice na svou oblíbenou rádiovou značku. V roce 2024 i nadále posiloval poslech rádií v digitálním prostředí, a během roku se dokonce dvakrát podařilo rádiím Kiss, Beat, Country, SPIN, Signál a Radio 1 prolomit hranici milionu měsíčních unikátních posluchačů (reprezentovaných Total unique IPs). Podíl poslechu online prostřednictvím vlastních nových aplikací pro mobilní telefony dosahuje téměř 60 %.

Media Club

Obchodní zastupitelství Media Club vzniklo v roce 2013 a těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. Aktuálně zastupuje prodej reklamy pro skupinu Prima jak na devíti televizních stanicích (Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima MAX, Prima KRIMI, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima SHOW a Prima STAR.

Media Club i nadále zastupuje také hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, stanici Paramount Network, dětský kanál Nickelodeon a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech. Je jedničkou na poli zastupování rozhlasových stanic ( Impuls rádio, Evropu 2, Frekvenci 1, Rádio KISS, Rádio BEAT, Country Rádio, Signál Rádio, Rádio SPIN, Rádio 1, Rock Zone, Rádio Bonton, Dance Rádio a Český Impuls). Je dvojkou na trhu online a zastupuje 173 webů včetně webů skupiny Prima (prima+, cnnprima.cz, Prima ZOOM, Prima FRESH). Pro klienty dokáže Media Club mediálně naplánovat kampaň od A až do Z včetně inzerce v tištěných časopisech, zajistit vizibilitu či aktivaci na eventech pro veřejnost i v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone.

Play Video

Solootions

Kreativní řešení, marketingové strategie, mediální plánování, Public Relations i komunikaci na sociálních sítích nabízíme pod hlavičkou SOLOOTIONS, která funguje pod marketingovým a PR oddělením skupiny Prima. V rámci této agentury pořádáme i nezapomenutelné eventy, jako je například LOVE DAY, COOLIFE FEST, PRIMA FEST, MAX KINO, PRIMA RUN, E-SALON, PRIMA FRESH FESTIVAL.

Navrhujeme také merchandising, vydali jsme téměř stovku knižních titulů a máme i vlastní vydavatelství, ve kterém vydáváme pět časopisů. Kulinární čtvrtletník Prima FRESH, časopis Prima vychytávky pro všechny milovníky hobby a pěkného bydlení i zahrady, čtvrtletník o historii, přírodě a vědě Prima ZOOM či ročenku CNN Prima NEWS. Mezi naše tištěné tituly patří i časopis PLAYBOY, vydávaný vydavatelstvím PLAYPRESS

Impression Media

Obchodní zastupitelství Impression Media bylo založeno v roce 2004 s cílem nabídnout reklamním zadavatelům inzertní formáty českých serverů pod hlavičkou jednoho subjektu. Dlouhodobě patří mezi nejsilnější hráče na českém internetovém trhu. Obchodně zastupuje více než 153 internetových serverů ze všech segmentů, díky kterým umí oslovit přes 6 609 943 uživatelů českého internetu měsíčně.

Mezi zastupované weby patří například zpravodajský portál Drbna.cz, lifestylové weby pro ženy Zena-in.cz a Femina.cz, weby zaměřené na filmovou a seriálovou tvorbu Kinobox.cz, Fdb.cz a Serialzone.cz, auto segment reprezentuje web Autoweb.cz či weby zaměřující se na stavby, bydlení a zahradu Drevostavitel.cz Ceskestavby.cz, Magazinzahrada.cz. Minoritními podílníky společnosti jsou nadále Roman Stolejda (13 %) a David Bauckmann (7 %).

Prima DOMA

Skupina Prima sjednotila svůj hobby segment pod značkou Prima DOMA. Projekt zastřešuje hobby pořady v televizním vysílání a dále pak široké online portfolio hobby webů a projektů, mezi něž patří i videoportál Prima DOMA.TV nebo magazín Prima NÁPADY. Celé online portfolio, které nabízí i silné sociální sítě, zastřešuje home page projektu Prima DOMA.cz. Společnost Prima DOMA MEDIA zároveň celý hobby segment skupiny Prima obchoduje.

„Hobby pořady televize Prima dlouhodobě patří mezi divácky oblíbené, což potvrzuje úspěch pořadu Libovky Pepy Libického s Minutovým manželem a tištěného magazínu Prima vychytávky. Proto jsme se rozhodli tento segment sjednotit pod značku Prima DOMA a rozšířit nabídku o celé nové online portfolio. Svým klientům tak můžeme stejně jako v případě automotive segmentu poskytnout zcela jedinečný multiplatformní obchodní balíček, který se v příštím roce rozšíří i o prostředí HbbTV,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel skupiny Prima.

„Videoportál Prima DOMA TV (www.primadoma.tv) obsahuje rozsáhlý archiv hobby pořadů televize Prima od roku 2005, a uživatelé v něm tak najdou jednotlivé reportáže z oblíbených pořadů jako Fachmani, ale i ze stálic televizních obrazovek, jako jsou RECEPTÁŘ PRIMA NÁPADŮ, Libovky Pepy Libického, Vychytávky Ládi Hrušky či dříve oblíbeného pořadu Gondíci s.r.o. Nechybí v něm však ani online pořady z dílny Prima DOMA, například bonusové epizody Minutového manžela, nebo krátké medailonky mladých řemeslníků pod názvem Řemeslo nenahradíš. Celkem je v něm k dispozici více než 9000 videí,“ říká Stanislav Knotek, ředitel společnosti Prima DOMA Media.

 

Kutilský web Český kutil.cz (www.ceskykutil.cz), který je na hobby trhu již řadu let, je plný návodů a postupů. Kutilové zde najdou plno užitečných rad, zajímavých nápadů a inspiraci pro svou dílnu a domácnost, to vše přehledně rozdělené do rubrik. Magazín Prima NÁPADY (www.primanapady.cz) je určen převážně pro ženské publikum. Příjemným způsobem inspiruje a radí s tématy kolem péče o domácnost, pěstování rostlin a květin, vaření, tvoření a výtvarných technik, domácích mazlíčků a českých tradic a řemesel. Web Fachmani (www.fachmani.cz) se zaměřuje na stavbu a rekonstrukci a je určen každému, kdo staví a rekonstruuje svépomocí. Zahrádkářská poradna (www.zahradkarskaporadna.cz) je plná užitečných rad, zajímavých nápadů a inspirací pro divácké zahrady, terasy či balkony, věnuje se pěstování ovoce a zeleniny, ochraně proti škůdcům i tipům pro permakulturní zahrady. Magazín zahrada (www.magazinzahrada.cz) přináší vše o zahradách, zahradním nábytku, nářadí, bazénech, jezírkách, květinách i okrasných dřevinách. Living.cz (www.living.cz) zase poradí, jak si vytvořit interiér a bydlení přesně podle svých představ, ať se jedná o jakoukoli místnost.

Prima Technologies

Na adrese skupiny Prima sídlí i společnost Prima Technologies, která spolu s provozem datových center, infrastruktury a systémů skupiny Prima zajišťuje komplexní správu a řízení ICT pro více než 30 společností z portfolia GES GROUP.

 

CAR PR MEDIA

CAR PR MEDIA vyrábí pro skupinu Prima tradiční motoristický pořad Autosalon.tv, který sleduje až 115 000 diváků v CS 15+, což z něj dělá s náskokem nejsledovanější pořad s automotive tematikou na českých televizích. Rovněž stojí za cestovatelským magazínem Fotr na tripu, jehož první série dosáhla mimořádné divácké obliby (73 % na ČSFD). Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv, které patří s měsíční návštěvností kolem tři čtvrtě milionu reálných uživatelů mezi největší automotive weby v Česku. Zabývá se i obchodováním svých produktů, sociálními sítěmi či výrobou automobilového obsahu pro další média skupiny Prima.

„Projekt CAR PR MEDIA disponuje bohatým portfoliem produktů pro klienty z automotive segmentu, které jim umožňují na míru představit jejich novinky i zavedené produkty. Rozhodli jsme se, že teď nastal ten správný čas projekt posunout ještě dál a osamostatnit jeho vedení. Ondřej Běhal byl pro nás logickou volbou, neboť stál u zrodu CAR PR MEDIA a má bohaté zkušenosti z pozice šéfredaktora,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

PLAYzone

Příběh agentury PLAYzone se začal psát dlouho před jejím založením. Jejím předchůdcem bylo takzvané Soptíkovo pařeniště, které vzniklo v roce 2004. Zprvu šlo o server pro hráče Counter-Strike, který založil současný spolumajitel a výkonný ředitel PLAYzone Lukáš Pleskot. K serveru později byla spuštěna i webová stránka pro snadnější organizování zápasů a turnajů. Netrvalo dlouho a už v roce 2006 se hráčům představil portál United-games, který vznikl spojením Soptíkova pařeniště a Undzwei ligy. Cílem bylo rozběhnout zpravodajský web s denní porcí novinek a rozhovorů ze světa Counter-Strike. Tím byly vytvořeny pevné základy agentury PLAYzone, pro kterou esportové zpravodajství a pořádání turnajů stále patří k základním pilířům jejího fungování.

Dnes je agentura provozovatelem Vodafone PLAYzone Areny, esportového centra o rozloze přes 1000 m2. Agentura je také organizátorem soutěží MČR, včetně milionové Tipsport MČR CS:GO. Jako součást skupiny Prima se zaměřuje i na výrobu pořadů s herní tematikou, které vysílá televizní stanice Prima COOL, a pravidelné denní zpravodajství přináší prostřednictvím portálu PLAYzone.cz. Ten je nejnavštěvovanějším esportovým serverem na českém internetu, a kromě novinek nabízí i turnajovou platformu a funkci Zápasovník. V něm návštěvníci najdou vše podstatné o esportových turnajích, hráčích, zápasech a týmech. V roce 2021 uzavřela agentura PLAYzone exkluzivní partnerství se světovými organizátory ESL a BLAST, jejichž soutěže přináší divákům s českým komentářem.

Vodafone PLAYzone Arena

Ráj pro všechny hráče videoher a fanoušky esportu nedávno oslavil první narozeniny. Vodafone PLAYzone Arena na pražském Chodově za tu dobu hostila desítky akcí, včetně prestižního mistrovství České republiky v počítačových i mobilních hrách. V prvním roce ji navštívilo více než 75 000 lidí. Vodafone PLAYzone Arena je postavena hráči pro hráče. Proto se uvnitř nachází celkem 55 nadupaných herních počítačů, 8 konzolí, 4 virtuální reality či závodní simulátor.

Dominantou prostoru je restaurace a lounge s obří LED obrazovkou, na které návštěvníci mohou pravidelně sledovat přímé přenosy nejenom esportových soutěží, ale také prestižních sportovních akcí, jako jsou Oktagon, hokejové mistrovství světa či fotbalová Liga mistrů. Každé pondělí se pak koná pravidelný pub quiz. Na své si přijdou i gurmáni. Vodafone PLAYzone Arena láká na masové i vegetariánské burgery, pizzu a sendviče. Samozřejmostí je nabídka nealkoholických nápojů, plzeňského piva i koktejlů.

Vodafone PLAYzone Arena díky své vybavenosti pravidelně hostí nejenom návštěvníky z řad veřejnosti, ale stala se vyhledávaným místem pro soukromé akce, ať už se jedná o narozeninové oslavy, firemní večírky či skupinové hraní. Lze si totiž vybrané prostory po domluvě zamluvit i mimo standardní otevírací hodiny.