V hbbTV Creatoru je nyní dostupná nová šablona. Jedná se o dotazníkový průzkum, který je možné využít například formou Brand liftu tak, jak to udělala ve své jarní kampani automobilka Škoda.
Odpovědi jsou zaznamenávání spolu s ostatními daty kampaně a dostupné klientům vždy online v rozhraní Creatoru.
Brand lift je nástroj, který je nejčastěji využíván při inzerci na Youtube. Prostřednictvím Brand liftu se může inzerent zeptat uživatelů na některou z předem daných otázek. Nástroj pomocí dotazování zjišťuje postoje uživatelů za pomoci dotazníků a měří jejich povědomí o značce, nákupní preference a další.
Řešení pro Škoda Auto bylo vyvinuto ve spolupráci PHD s Media Clubem a společností Kinet, kdy byla připravena dotazníková šablona za cílem doměřit efektivitu TV reklamy na kanálech Prima za pomoci HbbTV. Pro dotazování byla zvolena cílová skupina, na které se uskutečnil pre-test před tím, než byl televizní spot odvysílán a než ho uživatel měl možnost vidět. Druhé dotázání v podobě post-testu bylo zrealizováno poté, co uživatel reklamu v televizi viděl. Ve druhém měření pak byl poměr odpovědí u možnosti Škoda Auto vyšší oproti prvnímu měření, což svědčí o úspěšnosti kampaně a jejím pozitivním dopadu.
Dotazníková šablona samozřejmě nabízí klientům i další, kreativní způsoby využití.