Formát SPLASH SCREEN

Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima.

Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní formát a jediné reklamní sdělení na obrazovce.

  • Doba umístění 1 měsíc.
  • Odhad zobrazení 1,2 milionu
  • Doba zobrazení 4–10 sekund v závislosti na rychlosti načítání na konkrétním přístroji.
  • Ceníková cena 600.000 Kč / měsíc

Další formáty

NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Ceny dle cílení a délky spotu: Reklamní formát...
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Banner v aplikacích FTV Prima. Technické požadavky:
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...

Nejnovější články

V hbbTV Creatoru je nyní dostupná nová šablona. Jedná se o dotazníkový průzkum, který je možné...
Trh streamovacích služeb se rozrůstá o přitažlivou novinku. Vlastní videoslužbu spustí již ve středu 8. února skupina Prima. Nová česká streamovací...
Během srpna a září letošního roku dochází k postupnému rebrandingu aplikace Prima Letáky, kterou Prima zpřístupnila...
V hbbTV Creatoru je nyní dostupná nová šablona. Jedná se o dotazníkový průzkum, který je možné...
Trh streamovacích služeb se rozrůstá o přitažlivou novinku. Vlastní videoslužbu spustí již ve středu 8. února skupina Prima. Nová česká streamovací...