Reklama v HbbTV
Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko
Formát SPLASH SCREEN
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní…
Formát VIDEOREKLAMA
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima lze cílit podle pořadu pozice: pre-roll, mid-roll,…
Formát SWITCH-IN
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici lze…
Formát SWITCH TO PLAY
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video video není omezeno datově ani…
Formát SYNCHRO
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního…
Formát MENU BUTTON
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici největší dlaždice prodej…
Formát LEADERBOARD
Banner v aplikacích FTV Prima. jediný banner v aplikaci proklik možný do klientské aplikace, kterou si u nás…
Formát Nákupy
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci…
Formát GAME SKIN
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice…
Demografie
Cílová skupina
Počet diváků HbbTV
Z měření počtu unikátních HbbTV zařízení prostřednictvím Unique Device ID & Fingerprinting zajišťovaného od Českých Radiokomunikací známe počet připojených televizí s funkcí HbbTV v České republice. Propojením s výzkumem FTV Prima, z kterého vyplývá, že před TV obrazovkou průměrně sedí 2,1 diváka. Víme, že počet diváků HbbTV v celé České republice je dnes více než 2 700 000.
Případové studie
Max Reach Znojmia – zelenina na pánev – synergie spotové a hbbTV kampaně
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená…
V květnu 2021 odbavila Prima první kampaň na formátu Splash screen v HbbTV
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu…
Televize Prima otestovala cílený switch-in v HbbTV
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na…
Výhodné balíčky v HbbTV otestovali první klienti
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří…
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku…
Kampaň BMW poprvé kombinuje tři formáty HbbTV
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika, která poprvé…
Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko
Ceník speciálních formátů
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Switch-in animovaný | 300 x 300 | CPT divák | 365 Kč |
Switch-in statický | 300 x 300 | CPT divák | 255 Kč |
Switch-in animovaný – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 475 Kč |
Switch-in statický – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 330 Kč |
Button Menu | 320 x 110 | FIX | 95 000 Kč/týden |
Switch-in statický – synchro s TV spotem | 300 x 300 | FIX | 44 000 Kč |
Leaderboard v aplikacích | 745 x 100 | CPT divák | 220 Kč |
Letáky | dle TP | FIX | 15 000 Kč/měsíc |
Splash screen | dle TP | FIX | 600 000 Kč/měsíc |
Apliakce – vytvořená v Creatoru klientem | dle TP | FIX | 0 Kč |
Nestandardní aplikace dle dohody | zajišťuje firma Kinet | FIX | 70 000 Kč a více dle dohody |
Ceník videoreklamy
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Videospot do 30. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 610 Kč |
Videospot do 25. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 560 Kč |
Videospot do 20. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 495 Kč |
Videospot do 15. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 430 Kč |
Videospot Bumper 6 sec. pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 125 Kč |
Benefity reklamy v HbbTV:
- Rychlost
- Jednoduchost
- Výkon
- Největší obrazovka v domácnosti
- Cílení
- On-line statistiky
- Aplikace ZDARMA