Reklama v HbbTV

Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko

NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Ceny dle cílení a délky spotu: Reklamní formát...
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Banner v aplikacích FTV Prima. Technické požadavky:
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...

Formát SPLASH SCREEN

Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní…

Formát VIDEOREKLAMA

Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima lze cílit podle pořadu pozice: pre-roll, mid-roll,…

Formát SWITCH-IN

Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici lze…

Formát SWITCH TO PLAY

Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video video není omezeno datově ani…

Formát SYNCHRO

Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního…

Formát MENU BUTTON

Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici největší dlaždice prodej…

Formát LEADERBOARD

Banner v aplikacích FTV Prima. jediný banner v aplikaci proklik možný do klientské aplikace, kterou si u nás…

Formát Nákupy

Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci…

Formát GAME SKIN

Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice…

Demografie

Cílová skupina

Diváci HbbTV jsou mladší, bohatší a vzdělanější než běžná TV populace:

Počet diváků HbbTV

Z měření počtu unikátních HbbTV zařízení prostřednictvím Unique Device ID & Fingerprinting zajišťovaného od Českých Radiokomunikací známe počet připojených televizí s funkcí HbbTV v České republice. Propojením s výzkumem FTV Prima, z kterého vyplývá, že před TV obrazovkou průměrně sedí 2,1 diváka. Víme, že počet diváků HbbTV v celé České republice je dnes více než 2 700 000.

Případové studie

Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...

Max Reach Znojmia – zelenina na pánev – synergie spotové a hbbTV kampaně

Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená…

V květnu 2021 odbavila Prima první kampaň na formátu Splash screen v HbbTV

Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu…

Televize Prima otestovala cílený switch-in v HbbTV

Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na…

Výhodné balíčky v HbbTV otestovali první klienti

Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří…

Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu

Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku…

Kampaň BMW poprvé kombinuje tři formáty HbbTV

V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika, která poprvé…

Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko

Ceník speciálních formátů

Reklamní formátŠířka  VýškaOb. modelCeny
Switch-in animovaný300  x  300CPT divák365 Kč
Switch-in statický300  x  300CPT divák255 Kč
Switch-in animovaný – cílení čas/dny/pořady300  x  300CPT divák475 Kč
Switch-in statický – cílení čas/dny/pořady300  x  300CPT divák330 Kč
Button Menu320  x  110FIX95 000 Kč/týden
Switch-in statický – synchro s TV spotem300  x  300FIX44 000 Kč
Leaderboard v aplikacích745  x  100CPT divák220 Kč
Letákydle TPFIX15 000 Kč/měsíc
Splash screendle TPFIX600 000 Kč/měsíc
Apliakce – vytvořená v Creatoru klientemdle TPFIX0 Kč
Nestandardní aplikace dle dohodyzajišťuje firma KinetFIX70 000 Kč a více dle dohody

 

Ceník videoreklamy

Reklamní formátŠířka  VýškaOb. modelCeny
Videospot do 30. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák610 Kč
Videospot do 25. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák560 Kč
Videospot do 20. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák495 Kč
Videospot do 15. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák430 Kč
Videospot Bumper 6 sec. pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák125 Kč

Benefity reklamy v HbbTV: