Reklama v HbbTV

Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko
Demografie
Cílová skupina


Počet diváků HbbTV
Z měření počtu unikátních HbbTV zařízení prostřednictvím Unique Device ID & Fingerprinting zajišťovaného od Českých Radiokomunikací známe počet připojených televizí s funkcí HbbTV v České republice. Propojením s výzkumem FTV Prima, z kterého vyplývá, že před TV obrazovkou průměrně sedí 2,1 diváka. Víme, že počet diváků HbbTV v celé České republice je dnes více než 2 700 000.
Případové studie

Max Reach Znojmia – zelenina na pánev – synergie spotové a hbbTV kampaně
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená…

V květnu 2021 odbavila Prima první kampaň na formátu Splash screen v HbbTV
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu…

Televize Prima otestovala cílený switch-in v HbbTV
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na…

Výhodné balíčky v HbbTV otestovali první klienti
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří…

Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku…

Kampaň BMW poprvé kombinuje tři formáty HbbTV
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika, která poprvé…
Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko
Ceník speciálních formátů
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Switch-in animovaný | 300 x 300 | CPT divák | 365 Kč |
Switch-in statický | 300 x 300 | CPT divák | 255 Kč |
Switch-in animovaný – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 475 Kč |
Switch-in statický – cílení čas/dny/pořady | 300 x 300 | CPT divák | 330 Kč |
Button Menu | 320 x 110 | FIX | 95 000 Kč/týden |
Switch-in statický – synchro s TV spotem | 300 x 300 | FIX | 44 000 Kč |
Leaderboard v aplikacích | 745 x 100 | CPT divák | 220 Kč |
Letáky | dle TP | FIX | 15 000 Kč/měsíc |
Splash screen | dle TP | FIX | 600 000 Kč/měsíc |
Apliakce – vytvořená v Creatoru klientem | dle TP | FIX | 0 Kč |
Nestandardní aplikace dle dohody | zajišťuje firma Kinet | FIX | 70 000 Kč a více dle dohody |
Ceník videoreklamy
Reklamní formát | Šířka Výška | Ob. model | Ceny |
---|---|---|---|
Videospot do 30. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 610 Kč |
Videospot do 25. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 560 Kč |
Videospot do 20. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 495 Kč |
Videospot do 15. sec pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 430 Kč |
Videospot Bumper 6 sec. pre-/mid-/post roll | 1 920 x 1 800 | CPT divák | 125 Kč |
Benefity reklamy v HbbTV:
- Rychlost
- Jednoduchost
- Výkon
- Největší obrazovka v domácnosti
- Cílení
- On-line statistiky
- Aplikace ZDARMA