Během srpna a září letošního roku dochází k postupnému rebrandingu aplikace Prima Letáky, kterou Prima zpřístupnila v hbbTV už v roce 2016. Nově bude oblíbená aplikace součástí komplexního nákupního portálu Prima Nákupy.
Spojujeme tak dvě dlouhodobě vedle sebe fungující služby Prima Letáky a Prima Nákupy. Oba moduly budou dostupné v hbbTV i webové podobě. „S aplikací přicházíme v době, kdy prodej přes slevové akce nabírá na obrátkách a předpokládáme, že tento trend bude minimálně po zbytek roku sílit. Se zvyšováním nákladů na klasické papírové letáky a propagační materiály a jejich distribuci jsme chtěli našim klientům nabídnout jedno místo, kde mohou své nabídky prezentovat televizním divákům, či uživatelům na webu s minimálními produkčními a nulovými distribučními náklady a v podstatě v reálném čase.“ Říká Kateřina Srbová.
Inzerenti dostávají možnost zveřejňovat slevové nabídky kdykoli během roku, né pouze ve vybraných termínech hromadných akcí. Stejně jako se to už několik let děje v Letácích i u kuponů bude možnost poutat v lineárním TV vysílání na konkrétní slevy a přes červené tlačítko přivést diváky do klientova kupónu.
Pro dosavadní uživatele Letáků se mnoho nezmění. Administrace doznala jen minimálních změn, převážně vylepšení. Z jednoho místa tak budou moci nahrávat jak letáky, tak slevové kupony a ty se zobrazí nejen v aplikaci, ale automaticky také na webu. Dostupnou budou mít ve svém rozhraní také statistiku, jak tomu bylo i u Letáků.