Jedinečný Showtime Pop Up Bazar v obchodním domě Bílá labuť nadělil minulý týden stovkám lidí radost z módních kousků do jejich šatníků, a hlavně víc než čtvrt milionu korun Nadaci Terezy Maxové dětem. Tolik peněz se podařilo vybrat díky prodeji darovaného oblečení a štědrého příspěvku od OD Bílá labuť a série Gump. Improvizovaný obchůdek navštívily tisíce lidí, které kromě nakupování čekal nabitý program včetně známých tváří zpravodajství CNN Prima NEWS i seriálů televize Prima.
Nadšení a týmový duch provázely Showtime Pop Up bazar i jeho slavné hosty po celý týden. A jak se ukázalo, týmová práce přinesla ovoce v podobě nádherné částky 255 350 korun, kterou se podařilo spojenými silami získat pro Nadaci Terezy Maxové dětem. Víc než 105 000 Kč se podařilo získat prodejem oblečení darovaného hvězdami televize Prima a dalšími slavnými osobnostmi. Rovných 100 000 Kč pak daroval obchodní dům Bílá labuť a 50 000 přidala série knih a filmů Gump.
„Je to krásná, velká částka. Ani jsme to nečekali. A myslím, že to je skvělý počin, teď před Vánoci. Nadace má spoustu projektů a není to už jen pomoc dětem v ústavní péči, ale i pomoc maminkám v azylových domech nebo našim vysokoškolákům. Takže každá koruna se hodí a my jsme za tuto pomoc moc vděční,“ řekla na Showtime Pop Up Bazaru Tereza Maxová.
Do Showtime Pop Up Bazaru zavítaly desítky známých tváří, se kterými se mohli návštěvníci potkat během celého týdne. Byly to například Iva Kubelková, Eva Hecko Perkausová, Klára Doležalová, Karel Voříšek, Simona Krainová, Eva Herzigová, Regina Řandová, Sára Rychlíková, Anastasia Trmal nebo Filip Rožek a živý pes Gump. Nechyběly autogramiády hvězd zpravodajství a seriálových hitů ZOO a Kamarádi či herců divadla Broadway a Hudebního divadla Karlín.
Ve čtvrtek návštěvníky Bílé labutě překvapily také moderátorské dvojice NOVÉHO DNE na CNN Prima NEWS – Daniela Habešová s Markem Kafkou a Daniela Révai s Jiří Šléglem v převlecích za Mikuláše, čerty a anděla.
„Obchodů s použitým oblečením je celá řada. První den jsme tak v Showtime Pop Up bazárku čekali s napětím, jestli lidi přijdou, a musím říct, že zájem veřejnosti nás ohromil. Jsem moc ráda, že se nám jednak podařilo najít využití pro módní kousky, které by jinak mnohdy ležely ve skříni, a navíc vybrat tak vysokou částku, která pomůže mnoha dětem,“ říká šéfredaktorka společenské redakce CNN Prima NEWS Zuzana Brzáková.
Nadšené reakce návštěvníků i velkorysá částka, kterou se podařilo vybrat, tak předpovídají další ročník Showtime Pop Up Bazaru.