Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě květen stěžejním měsícem pro launchování nových značek, příchutí a druhů zmrzlin.
Splash screen je velký imageový formát se stoprocentní vizibilitou. Na prémiové ploše největší obrazovky v domácnosti se spojují dva brandy – logo či obrázek klienta a logo aplikace iPrima. Doba trvání kampaně zde je minimálně 1 měsíc, i to je cíleno na zvýšení povědomí o značce, zapamatování loga. Jedná se o formát vhodný pro launch nových značek či posílení brand awarness.
Reklamní sdělení je zobrazeno na úvodní obrazovce při načítání samotné aplikace iPrima. Délka zobrazení se v závislosti na typu televizoru pohybuje mezi 5 – 12 sekundami. Kampaň byla nasazena po dobu jednoho měsíce, od 1. do 31.5. a zobrazila se celkem 2 607 614 divákům.
Při dobře zvolené kreativě a stanovení cíle kampaně je tato plocha velmi vhodným médiem pro zvýšení povědomí o značce, zapamatování grafické podoby loga či produktu u velkého množství diváků.