Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří balíčků, které jsou odstupňovány podle množství reklamních formátů. Průběžné výsledky dokazují, že balíčky jsou ideálním řešením pro klienty, kteří se chtějí objevit ve všech mediatypech, i pro ty, kteří nedosáhnou na klasickou GRP´s kampaň.
„V nejvyšším balíčku klient dostane veškerý servis od vytvoření kreativ, přes zacílení, on-line statistiky a také konečný postbuy,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí online obchodu společnosti Media Club.
TOP HbbTV balíček Media Clubu obsahuje klasickou switch-inovou kampaň, která vede do klientské aplikace, Menu Button, který je exkluzivně umístěn ve všech HbbTV menu televizí Prima, a také exkluzivně brandovanou hru.
Průměrné CTR switch-inových kampaní se pohybují kolem 2-3%, pokud je kampaň zacílena na určitou skupinu, čas nebo stanici, může se CTR dostat až na úroveň 6%. Reklamní formáty menu button a brandovaná hra patří k brandovým formátům, které podporují viditelnost značky klienta, u těchto dvou formátu se nejedná o výkonnostní formáty.
„Cílem našich klientů je dosáhnout nejvyššího reache, což lze díky televizní kampani doplněné o zásah hybridní televize pomocí kreativních balíčků. Protože v hybridní televizi je cílová skupina mladší, bohatší a vzdělanější, převládají mezi našimi klienty v HbbTV automobilky či bankovní společnosti,“ dodává Hatlapatka.