Darovani krve

Výročí 105 let Českého červeného kříže podporuje CNN Prima NEWS kampaní. Na podzim se zaměří také na dárcovství krve

28. srpna, 2024

Hlavním mediálním partnerem významného výročí 105 let existence Československého a Českého červeného kříže je CNN Prima NEWS. Zpravodajská multiplatforma prostřednictvím společné kampaně představuje divákům nejen historické milníky a přínosy Českého červeného kříže, ale v rámci vysílání CNN Prima NEWS výročí pravidelně připomíná i formou injektáží. Zajímavé příběhy a rozhovory vztahující se k historii organizace najdou čtenáři také na webu cnn.prima.cz. Ve druhé fázi bude jubileum 105 let ČČK podpořeno také komunikací dárcovství krve směrem k veřejnosti i zaměstnancům skupiny Prima, a to pod taktovkou komunitního projektu Prima SVĚT.

Český červený kříž má za sebou bohatou historii plnou neocenitelných přínosů pro společnost. Je nám proto ctí, že i tentokrát, u příležitosti oslav významného jubilea 105 let, můžeme prostřednictvím platformy CNN Prima NEWS podpořit jeho poslání a přiblížit divákům fungování jedné z největších humanitárních organizací na světě. Na podzim mediálně podpoříme edukaci diváků ohledně tématu dárcovství krve, které je klíčové pro záchranu životů,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Marek Jukl, prezident Českého červeného kříže, zdůrazňuje, že 105 let od založení organizace je pro všechny členy i dobrovolníky impulsem k dalšímu rozvoji humanitárních činnosti. Věří, že bude podnětem i pro veřejnost k další podpoře. „Pomáháme stejně jako ostatní ,buňky‘ našeho Mezinárodního hnutí ČK a ČP: všude, kde je to potřeba, a všem bez rozdílu. To se nezmění ani v příštích 105 letech. Věřím, že společně můžeme udělat ještě více,“ dodává.

Kampaň na podporu bezpříspěvkového dárcovství krve je dalším z řady společných projektů skupiny Prima a Českého červeného kříže a pomyslně navazuje na komunikaci projektu „Ruce“ z roku 2020. V minulosti mohli diváci na kanálech skupiny Prima vídat také osvětovou kampaň Když jde o život, kde herci seriálu Modrý kód edukovali veřejnost, jak lze poskytnout první pomoc, a Sestřičky sestřičkám, v níž přední tváře zdůrazňovaly přesah televizní zábavy k CSR aktivitám a edukativním programům, kterým se seriál Sestřičky věnoval. Díky spolupráci na projektu Pomoc dětem Ukrajiny se před dvěma lety podařilo pro ukrajinské nemocnice získat přes 35 milionů korun.