Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem Autosalon
Obchodní zastoupení Media Club na začátku března 2019 přišla s velmi kreativním řešením pro své klienty ze segmentu auto-moto. Spolčenost propojila velmi oblíbený moto pořadu Autosalon s kreativními kampaněmi v onlinu a v nejnovějším reklamním formátu v rámci platformy HbbTV.
„Ze statistik jasně vyplývá, že diváci, kteří mají aktivní HbbTV jsou mladší, bohatší a vzdělanější než běžný TV divák. Propojíme-li tuto cílovou skupinu s fanoušky pořadu Autosalon, vychází nám ideální segment pro naše klienty auto-moto.“ říká vedoucí online obchodu Media Clubu Petr Hatlapatka.
Při plánování kampaní se vycházelo z předpokladu, že chceme zasáhnout co největší počet mladších a bohatších diváků. Kampaň obsahovala test automobilu v pořadu Autosalon, který byl vysílán na stanici Prima a Prima COOL v rámci pořadu Autosalon. Dále byla vytvořena speciální aplikace s kreativou testovaného vozu, doplněnou o 3 videa včetně videa s testem z pořadu Autosalon (reklamní spot automobilu, náhled interiéru, video o nejbližším distributorovi apod.). Tato aplikace byla viditelná v HbbTV prostředí po stisknutí takzvaného switch-inu (switch in je formát, který se zobrazí uživateli s HbbTV televizí při přepnutí na kanál, rozměr 300x300px a lze ho cílit dle lokace, času, obsahu apod.). Kampaň byla doplněná o klasické onlinové formáty jako je PR článek, facebookové posty a bannery.
Samostatná switch-in kampaň zasáhla průměrně 1,7 mio diváků. Tento zásah byl doplněn o průměrnou sledovanost pořadu Autosalon 105 000 diváků na stanici Prima a o onlinový zásah na webu a sociálních sítích.
Kampaně klientů v HbbTV lze cílit podle lokace, času, obsahu apod. To znamená, že pokud máme switch-inovou kampaň, lze ji cílit pouze v místě prodejce automobilu nebo naopak cílit na určitě pořady například s motivem auto-moto. Průměrné proklikovosti (CTR) switch-inů v HbbTV se pohybují kolem 2-3%.